Sportlovet



Då var de här sportlovet slut och de har varit ett väldigt mysigt lov jag hade amanda,sara och ada här på fredagen efter skolan och på lördagen så kom tim hit och då gjorde vi vofflor och på söndagen var jag på stan.
PÅ måndagen var jag och mamma med elvis till en djursjukhus för att han inte mådde bra han slicka sig runt munnen hela tiden så vi dit med han och de vissa sig att han har han lite problem i svansen men de var inte så farligt så han är nog snart bra igen;) sen på kvällen så kom ada hit och vi bakade muffins! sen har de inte hänt så väldans mycket under veckans gång var med mamma på stan och köpte nya teckbyckor och ett underställ och sen så har jag varit med Ada,Sara,Minna,Amanda,Evelina och Pernilla på stan i lördags  och vi åt på kinaresturang och körde laserdome och ficka på favorit kafe't bullan!:D sen så var jag ute och körde på skoterleden idag och de var så härligt!!! sen har jag typ sätt nästan hela how i meet your mother sesong 5 har några episoder kvar! men dom får vi ta senare i veckan. På onsdag är de nationella i fysik och de känner jag mig ganska strässad för jag har inte pluggat något förutom dom få lektionerna vi har haft om de här men de ska nog gå bra de är de jag försöker intala mig iallafal. Men nu ska jag sova är ju skola imorgon igen....... oj tjit håll på att glömma lorren vann ju melodifestivalen förstod att hon skulle göra de!

Kommentarer
Postat av: Minna

Sv; Hahahaha tackar! :D

2012-03-16 @ 15:48:05
URL: http://mnvphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nobody puts Baby in a corner... ò_Ó

2012-03-17 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0