to night



Idag har de varit en ganska bra dag faktiskt! hade invigning på skolan och alla var i quben och kolla på framträdanden och lyssnade på tal och de var jätte trevligt! sen så  fick vi efterrätt på lunchen och den var väl inte så tokigt! sen så åkte vi skidor och de var inte så smart av mig att åka! men gjor är gjort så mina öron mår inte så bra nu....:( och nu sitter jag och lyssnar på one direction och funderar på vad jag ska välja på gymnasie valet efter som de bara är 14 dagar kvar... men är rätt så säker på vad jag ska välja nu iallafal:) sen så är de mycket prov som är på väg! nationella i svenska börjar redan om 2 veckor typ! och nästa vecka är de prov i no och sen är de prov i son och sen så ska jag snart skriva prov för skoterkortet och om 5 veckor är de sportlov! de händer ganska mycket nu den sissta terminen på högstadiet!Har också beställt en skoltröja som jag längtar efter att få !! Plus är jag så sugen på att fara och shoppa men de får bli någon gång senare! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0