Goodbye 2011 you have been amazing!


Hejsan! nu är det inte många timmar som återstår av det här året!det har hänt mycket det här året kommer knappast glömma det i första tagget! som att jag vann en match i sommras i laserdom mot en massa människor STOLT! haha och jag har cyklat tmed ada till umeå! det var härliga tider de! och när minna ada och jag var på birsta. Och både jag och solrun konfirmera oss så då var det 2 fester i maj tiderna! och jag har har kört på stenar med båten ett antal gånger! jag har svimmat när jag tog en spruta! och sara,ada,minna och amanda har lärt mig hur man gör carbonara väldigt minnesvärt och användbart! haha jultiderna har inte heller varit fel jag fick det jag önskade mig mäst. och allt har i storadrag varit ett mysigt år;) och jag välkommnar det nya året med öppna armar!

Kommentarer
Postat av: Ada

Jadu Malin! Det har verkligen varit ett händelserikt år! Birsta, cykeltur till Umeå, Skellefteå, Lycksele, Vindeln.. vi har varit på många ställen! Jag tycker att vi firar slutet av nian med att åka till Stockholm över en dag. Tycker vi satsar på det. :D



Gott Nytt År!! <3

2011-12-31 @ 19:37:56
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: Minna

Detta väcker verkligen upp alla minnen! Men i år ska vi slå det här stort tycker jag. Och yes, jag håller med Ada, vi kör på Stockholm...

Gott nytt år på dig också! :]<3

2012-01-03 @ 20:57:39
URL: http://mnvphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0