Lördag

Heej !! 
Idag vart det en sen morgon vaknade kl 12 så har typ precis ätit och sen så ska vi väl fara in på stan senare idag ;) Igår var jag ,ada och minna på en tårt tävling på solbacka kyrka. Jag trode att man skulle åka dit och ba göra en tårta typ och så men så var det då inte .. Det var typ hellt annars ;) Jag ada och minna fick inte vara på samma lag vi vart upp delade i varsit lag och jag hamnade med cissi och sandra och moa och jane och den sissta minns jag inte namnet på ;) Och sen var det typ frågesport och sen vart det typ aksonering och sen skulle man baka tårtan ;) Aksoneringen var typ roligast av allt :D Och vårat lag kom sisst .. för våran tårta var typ inte den finaste ;P


Kommentarer
Postat av: klyva

vaa.... tråkit att ni inte vann.

2010-11-27 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0