omberget

efter skolan idag va jag ,ada och sara ute och cyklade ;) men sen skulle sara hem och då for jag och ada till omberget ;) och gick runt allt med cyklarna och sen när vi kom fram till vägen som går upp till slalombacken så börjar det ju gå nerför så jag och ada vi for där och typ cyklade as snabbt ! det va typ kul men ganska läskit ;) sen när vi hade kört upp och ner ett tag, så for vi och då va ada as nära på att ramla av cykeln men det gick bra ! sen körde ada igen för jag skulle filma när hon körde nerför backen ! och först hon ba .
-jag har för lite fart !
och sen ser jag i kameran hur allt blir svart ! och sen hör jag hur ada skriker och sen så är det typ tyst så jag stängde av kameran och då ligger typ ada längs ner i backen med cykeln över sej ! och när jag kom ner så hade hon, som tur va ba fått typ nå skrapsår. Men cykelstyret va typ hellt snet och plåten över becket hade blivit buckligt så det va tungt att föra på framdecken.

Kommentarer
Postat av: Ada

Jag dör typ nu! Har ont överallt!

Och imorgon är det väl ännu värre, då har jag säkert blåmärken över hela kroppen :(

2010-06-04 @ 21:00:21
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: Minna

åå "tjiiit!" :O

2010-06-04 @ 22:31:29
URL: http://axelinalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0