fredag

hej idag hade vi ju det där skiten nere vid ljupvik  men det var inte så hemskt som jag hade trot det skulle vara :) men typ efter det så gick typ jag ,ada,sara och amanda typ hella vägen ner till holmsundvägen  vid vägtruman vängde amandaom och gick hem sen när vi kom till den nya rondelen på holmsundsvägen stog typ jag ,ada och sara och snacka ett tag sen for ada men hon han typ inte så lång innan den mystiske katten kom fram till henne :P sen så for sara och jag en bit och sen när vi skulle byta håll så stog vi typ i korsningen i 30 minuter och prata sen så gick jag resten av vägen hem sen har jag typ bara luggit på soffan och typ taggit det lungt :) nu när det äntligen är helg :D kommer lite bilder sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0