ropstugan

hello !
ikväll har jag varit på ropstugan :) vi skulle ju vara med på fångarna på storsjö och det var väl kul men det var typ  as mcket folk så man fick typ vänta as länge innan man fick börja och sen var det 6 saker man skulle göra jag rörde om i hinkar  en med lös kokt spageti och en med gröt och en med makaroner och i dom skulle jag typ leta efter en gumiband , och sen så var det typ en uppgitf då man skulle springa med en ring genom ett rum och man var typ tvungen att vara snabb smidig och kunna använda fingarana typ . minna och amanda gjorde det och sen så skulle man typ leta i en låda efter lappar och i lånad var det tydligen en orm . det gjorde ada ;) och sen skulle man smaka på något som var as äkligt och gissa vad det var ;) jag åt något som innehöl ris,senap och choklad och jag gissade bara rätt på ris. Minna åt något osm innehöl hamburge dresing och russin och havregryn och amanda åt tyå något som innehöl papaya och smör och salt .Men vi van inte .... det gjorde cissi och dom ;) sen åt vi typ godis och spelade gitar och snackade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0