stan :)

HEJ ! ;)
idag for jag och ada in på stan ;) vi gick typ och kollade runt på lite klädafärer och ada hittade en t-shirt och ett linne på gina ;) och jag hittade ett par örhengen på bik bok och en kläning som var typ en handuk blir parfeckt att ha efter man har badat eller ska typ gå och köpa en glass ;) sen köpte jag ett par thigts och en ansikts mask :) nu kommer lite bilder från idag ;)
jag och ada ;)





så här ser dom ut i verkligheten ;) vem ser godast ut ?
adas mozarella (sticks) haha ja X)

sere gott ut ? :P
slutligen en till bild med dom fina glassögonen ;)


Kommentarer
Postat av: Ada

AHAHA mina mozarella sticks stacks! XD

AHAHA glassögon X)

AHAHA mitt miffade nagellack! :P



(jaa jag är trött :p)

2010-06-21 @ 21:43:59
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: Minna

Haha najs!!!

2010-06-21 @ 21:51:57
URL: http://axelinalina.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAH X)

2010-06-21 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0