one change to start over again


Hejsan! jag har inte gjort särskilt mycket i början på det här året mäst tagit det lugnt. Men jag har ocjså börjat ta skoterkör kortet så när jag fyller 16 i fabruari ska jag och skriva ett prov och om jag klarar det då så får jag körkortet:D!!!! jag har redan varit och övningskört och det gick väl bra och jag har varit på en kurs där man fick lära sig om hur man ska köra vart man ska köra och riskerna och vad som kan hända. igentligen är det mäst suntförnuft så det är inte så svårt igentligen.och på onsdag börjar skolan igen så snart är det slut på lugnet. längtar nästan att börja på grund av rasterna och allt som man gör med tjejerna men jag längtar varkligen inte efter att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0