take a look through my eyes


Imorrse när jag vakna så tänkte jag att de här skulle bli en sån där tråkig vanlig dag med tv, dator och bara att vara hemma! men nej inte riktigt!Jag och mamma tog bilen och vi hamnade vid sävar trakterna och fika med pappa och efter typ 45 minuter så sitter jag på holmfägan för första gången och åker och bryter upp isen i isränorna. Pappa sa att de finns sälar men vi såg inga:( men de var ändå mysigt att åka den lilla orange färjan även fast de gungade och bullrade! 
 efter de så vart de drive in på frases och sen har jag kollat på melodifestivaen! Vart väldigt glad när loreen gick vidare tyckte att hon var klart bäst! sen har jag sett music and lyrics som var väldigt bra!:)
 Och nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på vad som kommer hända i framtiden jag har ju inte så lång tid på mig att välja gymnasium nu! typ 3 dagar på mig!!! och jag hoppar fortfarande mellan minerva och midgård!

Kommentarer
Postat av: Minna

ÅÅÅH, jag absolut älskar den där bilden!! Hur cool som helst! :D

2012-02-05 @ 11:44:12
URL: http://mnvphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0