Boots


Heej! Idag var jag,mamma och pappa och kollade efter en vinter jacka till mej.Och vi for till stadium men där hittade vi inget så då for vi till Team sportia och då hittade vi en jacka som jag tycket var ganska bra så vi la undan den och for till intersport ifalla jag skulle hitta något där som jag häldre vill ha, Men där fick jag istället ett par mjuksibycksor och sen på sidan av inter sport finns det ju en liten affär där hittade jag bootsen ovan, Och jag var typ ba tvungen att prova ,och sen var dom på rea (perfekt) haha så dom vart det där och sen for vi tillbaka till team sportia och köpte jackan som är acva blå.Sen for vi till macdonald och köpte oss varsin glass och jag och pappa provade den där toblerone glassen och den var väl god.Och snart kommer väl carin och kjell åke ,och när dom kommer ska vi äta tacos!

Kommentarer
Postat av: Ada

Snygga!

Och tobleroneglassen är jättegod! :D

2011-01-29 @ 21:47:28
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

tack! haha att den var ;D

2011-01-30 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0