you can take everything i have, you can break eveything i am, like i made of glass like i made of paper so go on try to tear me down, but i will be risesing from the grown like a skyscraper


Heej!  nu har vi kommit tillbaka till sverige. Hade jätte trevligt i Norge! vi var till bodö 2 gånger och shoppa och hälsa på may och carl och körde runt. Jag gick in på en affär som hete zoon och dom sålde only där och det mästa av kläderna gick på 25 kroner så gissa om jag vart happy! sen så var vi och gick i fjällen på lördag och jag sprang runt och fota så kameran är fylld med bilder ;) och igår så kom vi hem och jag han ba packa upp väskorna och sova hemma en natt. För nu är jag i stockholm med pappa ;) men vi ska bara åka igenom det och snart ska vi stanna för att sova. Och imorgon tar vi färgan över till Gotland ;) sen är jag hemma på Onsdag kväll så det blir en snabb tur ;) Och i helgen är det ju Nolia ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0