prov

hej ! sitter nu med en hög med läxor och funderar på hur jag ska komma ihåg allt . sitter nu med Non och försöker förstå så att jag ska klara provet imorgon sen ska jag träna på engelskan till på fredag sen har jag inlämning av saga på onsdag och sen har vi matte prov på torsdag och sen ska jag träna på Son till på fredag på förhöret ....När jag var i norge viste jag om att jag skulle ha prov i matte så jag har typ ägnat mej åt att pluga på matten. Så matte provet känns inte så hemskt . men men . hoppas bara att det går bra .

Kommentarer
Postat av: Ada

Matten är till på fredag tror jag ;)

2010-09-27 @ 21:50:34
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

det lät ju lovande :P

2010-09-27 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0