the last song

hej idag for jag och kollade på the last song med ada,minna och amanda :) och jag sat typ och grät i 25 minuter ! och bakom oss satt typ några andra och typ grät as mycket ! och typ hade med sej paper så att dom kunde snyta sej ! och alla typ grät dom på tv grät ,och  dom bakom oss satt och tjöt och några fler grät också ;) och jag haha :] men den var ända ganska bra :) sen for vi in på machdonald och köpte en 10 krs hamburgare och sen for vi in på max och köpte en lyx miltchake :) den var ganskia god ;) sen for ni ner i parken och ada sprang runt och leta efter någon dam ,som inte fanns ! och sen så for vi i någon rosa grej typ :) sen kom pappa och hämta oss .
2 jordgubbs miltchakes och 2 choklad :) minna och jag tog jordgubb och ada och amanda tog choklad :)
minna och ada gillade dom ;)
minna och ada luktade på blommorna i parken :Pdom fik ba ganska mycket kryp på sej ;)
jag och minna klättrade på fenonemet :]sen kom amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, fin min vid trädet!!! :P

2010-06-12 @ 20:44:55
URL: http://axelinalina.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha aaaaa :P

2010-06-12 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0