skolavslutningen

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! :D innan skolavslutningen var jag hos frisan och hon fick göra en uppsätning jag sa ba gör lite upptuperat ;) och hon ba okej . sen så gjorde hon typ nå snurrar baki håret ;) vart ganska nöjd ;) sen for vi till kyrkan . och då sjöng malin en låt och minna sjöng en låt och några andra ;) haha . dom sjöng as bra iallafal allihopa ;) lägger upp bilder sen på hur det såg ut ;) efter skolavslutningen så for jag ,mamma och pappa till great istern som vi typ alltid gör efter skolavslutninarna :) sen for vi och kollade på lite blommor och sen for vi till laitis och sen for vi ner till kajen och tänckte kolla om jag kunde starta båt mortorn själv ;)) och det gick ganska bra ;) sen ska vi leta efter en båt på blocket som jag kan ha att köra runt i ;) och nu ska jag typ ba ta det lungt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0