onsdag

hej idag har jag varit med mamma och carina i stan vi vart typ fört på laitis och köpte en grill sen for vi in på olssons tyger och sen gick vi in och och åt hos viktoria sen åkte vi till H&M och köpte 2 bikinier :) sen for vi  inn till carina och fikade och sen for vi hem :) sen har jag typ varit ute med evlis och damsugat och kollat på lite tv :) sen har jag inte gjort så mycket mer . Men imorgon kommer pappa hem så då ska väl vi börja göra klart inne i husvagnen och packa lite saker för på fredag ska vi till bröknäss och fira midsommar ;) så vi kommer hem på söndag :)  och på måndag ska jag följa med pappa igen :) och då ska vi till gotland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0