kanot

Idag hade vi och några andra kanot och det gick ganska bra hella vägen men sen börja det regna :( och jag vart typ piss blöt !!  och sen skulle man gå över skogen på ett ställe och då hade inte vi nå hjul till våran kanot så då fick jag typ släpa hella kaonten på stigen ! det va ganska jobbigt ! men det var ändå ganska kul att paddla . jag och ada hade ju tängt tävla mot cissi ! men då fiska hon istället :P  här kom man ut från skogen .sen var det en lite kort kanal typ :)jag och ada for in i  en vik där det var ganska grunt ;) här stanade vi och åt :) haha ! amanda hade typ kinesisk mat och typ tove hade med sej värsta gorme maten och ada hade typ samisk mat och minna hade typ pankakor och jag hade mackor X)  och ada var min kanot partner ;)


Kommentarer
Postat av: Ada

Sista bilden var ju... vacker! Host

2010-06-09 @ 15:24:24
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha ja det var den väl:P

2010-06-09 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0