fredag

hej !! idag va det sista fredagen för nästa fredag är det skolavslutning :D längtar as mycket !Imorse hade vi bränboll . franskarna mot svenska/engelska. jag och mathilda ,nina,gabby va inte med och sen kom sara ;) vet ej vem som vann ;)  sen på lunchen så gick jag ,ada,sara och mathilda ,minna cyklade till statoil för att köpa fika som vi skulle ha på mentorstiden ! men då fanns det inga såna där bullar som ada ville ha så vi for till konsum och kolla och där fanns dom ;) och jag köpte typ 2 bärbakelser med hallon :) As gott! sen efter det så sluta vi ;) va väldigt härligt väder idag ! men det hade typ varit perfect om det inte hade varit så mycket vind och att det va hellt målnfrit ;)


Kommentarer
Postat av: cissi

haha vi gick inte äns i skolan :P

2010-06-05 @ 16:27:09
Postat av: malin

nä jag vet :P det va så oretvist :(

2010-06-05 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0