bränboll - vatten krig

hej idag hade vi bränboll på lila vembly :) vi mötte 6 a och 8a och vi förlorade mot båda :( och när vi hade spelat klart så fick inte vi gå för att man skulle kolla på någon match mellan några ;) men jag kollade typ inte :P haha sen kom typ cissi och typ mula mej med gräs ! och då försökte jag göra henne gul om kinderna med en maskros och  det gick ju väldigt bra . sen så skvätte alla ner mej för att jag skulle typ kanske vatten på cissi men då sat mathilda där och fick typ allt på sej och då börja hon också kasta vatten på mej ! så jag vart typ dyng sur !! sen for vi på lunch och det vart typ as äklig lunch !  det var typ korv och mos och en glass :( och jag åt typ ba 2 korvar och sen kom typ mathilda och minna :) och sat sej med mej ,ada och amanda :) haha och då hade typ hon 3 korvar med bröd och en till korv på sidan !X) haha sen försökte jag få in lika mycket som mathilda i munnen men det känndes typ som att ha en sån där kläd galje i munen X) haha sen gjorde ada ett väldigt finnt konstverk med min korv och moset :p var väldigt varckert men sen tog  hon min glass och hede den i moset ;( sen for vi typ storsjöhallen och kollade på när  2 klasser mötte alla lärare ;) och typ hellt oventat börja typ minna ba malin akta dej och jag ba wat ! och sen så är jag blöt i håret för att cissi typ hällde en halv flaska i mit hår X) och sen gick jag in till toaleterna och fyllde flaskan för att hälla på cissi :P haha och när jag kom till baka var typ nästan matchen slut så då gick typ alla ;) så när vi stog i kön för att komma ut så kasta cissi vatten på mej och då kasta jag vatten på henne :P haha men jag råka typ kanske på någon 9a också X) haha och sen fick jag värsta full träffen i  cissis ansikta XD hahaha :P sen tappade jag min telefon någonstans idag och jag har typ varit överallt där jag har varit idag och jag hittade den inte :( och kl 6 ikväll så far jag,minna,ada och jag vet inte om amada ska med eller inte så vi får se ;) berättar hur det gick senare nu ska jag gå ut och fika ;) hej då

Kommentarer
Postat av: cissi

hahahah jag vart typ inte ett dugg blöt ;]

2010-06-10 @ 19:49:43
Postat av: malin

hahaha nä det vart du ju verkligen inte :P

2010-06-10 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0