onsdag

hej ! imorse när jag vaknade kom mamma och sa att hon och pappa skulle iväg och köpa mat och något annat . vi far snart så om du ska med så får du gå och göra dej klar nu så jag gjorde mej klar och hoppades på att jag skulle få en sväng in på H&M och kapphal kanske ;) haha och det fick jag ;) mamma for in på coop och pappa in på biltema och jag på H&M och kapphal . Jag köpte en tröja och ett par örhängen och underdelen till min andra bikini ;) och sen skulle jag vilja fara och åka vattenskidor någon gång , jag hoppas att det är solig och varmt imorgon ! Då ´kanske jagf far och provar för vi ska först bara få låna några och se om jag kan åka på dom eller om jag kommer upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0