måndag

heej !
idag har jag inte gjort så mycket typ har sovit till 11 sen sat jag ute i solen och åt frukost . Sen for jag och mamma in till umeå och hälsade på carina som har sin dotter hemma ;) så vi for runt och kollade och sen efter en tur ute på landet så for vi ner på kajen i stan och fikade :) sen skjusa vi hem dom , sen for vi in på konsum i holmsund och kjöpte lite småt :) sen fick jag sex and the city 1 an ,av mamma ;) har sätt den för hemma hos minna , men det var ett tag sen och jag han inte se slutet då . så nu imorgon kväll ska man väl kanske se den ;)


Kommentarer
Postat av: Ada

Sv; Jaa dom var riktiga! :)

Men dom ville inte sitta still så det var svårt att ta kort på dom. En fjäril landade på en "tants" (eller kvinnas kanske) finger! ;) Jag ska lägga ut en bild på det snart.

2010-07-13 @ 12:19:50
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

coolt !!!!

2010-07-13 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0