åsele marknad

hej idag for jag ,pappa,mamma,joel,liv,kjell åke och carin till åselemarknaden . VI stanade på vägen och fikade och doppade fötterna :) sen for vi vidare in till åsele och gick runt :) jag ,liv och joel for iväg och köpte lite olika saker jag köpte typ en ring med en ros och en smink borste och lite olka saker ;) sen provade joel,liv och jag en bergodalbana som man såg på en tv i en buss eller vad det nu var typ ,och den rörde på sej så när dom visade på bilden att det gick nerför så for den där saken fram . det var ganska roligt ;)  sen gick vi runt och kollade på allt . sen efter det så for vi hem och på hem vägen satt vi och lyssnade på sommarmusik och hade lite allsong :) sen for vi hem till mej och kollade på film .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0