FREDAG :D

Heej! idag var det typ maskerad på skolan jagvar typ tomte mor och ada var en ond tomte och minna haha hon vet jag inte riktigt vad hon var:P haha . Och sen har jag gjort bort Fysik provet så nu har jag bara 4 prov innan jul ;) Och snart är dom klar i våran tvättstuga ;) jag har inte direkt skrivit om det här men under typ hella hösten och vintern nu så har det varit byggarbetare och rivit i våran tvättstuga och nu börjar det äntligen likna nått ;) så nu har vi en ny duch att ducha i och en ny bastu dom har iallafal gjort nytt tak och nya sittplater ddär inne tror jag ;) och glovet är lagt och vägarna är klara och mit gammmla rum har fått en ny tapet och är snart en klädkamare. Och dom har hett upp den ny kranen i köket och i våran andra toa så har dom satt upp ett nytt handfat ;) så nu är det inte mycket kvar ;) Men är ganska lycklig att jag äntligen kan ducha inne, För förut så duchade jag i en liten barak men sen när det vart så kallt ute så frös vattnet .. Så då har jag typ duchat hos andra. Men nu har jag duch inne ;) hehe Och ska väl snart gå och kolla på idol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0