ny telefon

hej idag har jag varit i stan först for vi in på viktoria och köpte mackor och kakor sen for mamma och jag in på boom och köpte en chokladmugg med en sked som kunnde sitta fast på muggen sen köpte vi choklad från chokladfabriken med smak av hallontryfel ;) sen åkte vi till lastbilen sen for mamma hem med bilen och jag for med pappa ,mamma for hem för att hon camila och love skulle komma ;) men pappa och jag for fört in på ceer men det var stäng sen åkte vi till stjärna fyrkant . Och kollade på en mobil till mej för min mobil är ba så jobbig nu så , jag fick en HTC WILD FIRE  :D är typ as nöjd med den ! :D  jag fick välja mellan 2 färger typ brungrå och röd så jag valde defenitivt röd då ;)   sen åkte vi på voolvo sen for vi hem och  och träffa love och camila och sen när dom åkte vi ut och fiska ;) mamma fick typ en abbore och sen fick jon en gädda och pappa fick typ en eller 2 fiskar men jag fick inget :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0