norge

hej nu är jag hemma igen ! kommer snart en bild bomb med bilder från norge ! ;) i onsdags var jag ,morfar ,mamma ,pappa och elvis uppe i Ramskäl ;) och på torsdagen var vi i bodö och shoppade och hälsade på alexander och iris och hendrik ;) sen på fredagen for vi upp till May och carl uppe på fjället där dom har en stuga ;) sen på lördagen var vi på en fest :) och på söndagen gjorde vi inte så mycket ;) och idag for vi hem ;) så har typ suttit i bilden i 8 timmar idag ... men nu kommer det bilder ;) hade väldigt många olika väder när vi for till nooge hade 2 regnbogar innan gränsen .
pinockio :)
när vi kom på beiar sidan var det dima nere i dalen ;)

ramskäl




bron över saltströmmen .

världens stakaste malm ström :)


det var dom som dök när det var så flod och så. men jag skulle aldrig våga göra det ! tjit vad hemskt !!
sen for vi ju in på (glass huset )
inne i glas huset .
när vi for hem var det ebb ;)
solnedgången
 här var vi på cäg upp till may och carl :) tog en liten paus här :) innan vi gick vidare ;)
utsicktenfrån deras stuga :)
på kullen bakom desa stuga har man den här utsikten ;)
sen var vi på viltmaks dagaren i beiarn ;)




 beiar elven :)
en gapa huk nere vid älven ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill tillbaka!!!! Coola "landskapsbilder" :]

2010-08-17 @ 10:19:24
URL: http://axelinalina.blogg.se/
Postat av: cissi

hahahaa tänk om du hade ramlat i saltströmmen hahahhaa ojojoj min humor x) :P

2010-08-17 @ 22:22:59
URL: http://lindmarrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0