muffins och strömpilen

 hej idag var jag med jenifer och vi gjorde ett litet eget recept på muffins vi tog typ en smet som man skulle ha till blåbärsmuffins fast vi hede i kakao så att et blev en choklad smet, sen gjorde vi en engen fyllning med en marabo choklad och lite smartis och choklad som man har på glass och en annan choklad med banaer som man också skulle ha på glass ;) haha sen hede vi in muffinsarna i ungnen och sen gjorde vi en smörja som inte var så god... som vi hede på muffinsarna när som var klar och sen hede vi på jordgubbsströssel ;) sen så åt vi hamburgare sen så följde jag med jenifer in till strömpilen o0ch där gick vi på H&M och på lindex och på kiks  och på lindex köpte jag en ögonfransböjare och på H&M köpte jag fondation och på kiks köpte jag nya lösögonfransar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0